سازه LSF

قیمت سازه های lsf

قیمت سازه های lsf

قیمت سازه های lsf  یکی دیگر از موضوعاتی است که در مورد آن بحث می کنیم.قیمت سازه های lsf که دارای تنوع در تولید و استفاده های متنوع است گوناگون می باشد و به عوامل مختلفی بستگی دارد.

ویژگی های سازه lsf شامل موارد زیر است:

زمان ساخت این سازه ها و هزینه ساخت آن کاهش یافته است. سازه های سبک با محیط زیست سازگار بوده و می تواند به سازه های فلزی و بتونی متصل شود. سازه های lsf قابلیت نصب سریع و آسان دارد و نیازی به قالب بندی ندارد.

از این سازه ها در بازسازی ساختمان های قدیمی استفاده می شودو این ساز ها سبک و مقاوم بوده و اشتعال ناپذیر هستند.سازه های lsf در برابر وزش باد شدید ، آتش سوزی و زلزله مقاوم است.

قیمت سازه های lsf

کاربردهای این سازه های lsf به شرح زیر می باشد:

در ساخت ساختمان های مسکونی، اداری و تجاری – در ساخت ساختمان های چند طبقه و ساخت مدرسه – در ساخت انبارهای صنعتی وسوله های نیمه صنعتی- در پارتیشن بندی واحدها و در ساخت اضافه بنا- در ساخت انواع ویلاهای مدرن دوبلکس از این سازه ها استفاده می شود.

مزیت سازه های lsf : سرعت اجرای بالا، کیفیت و یکنواختی محصول نهایی، سبک بودن و در نتیجه در زمان زلزله نیروی کمی به آن وارد می شود.کیفیت بالا در اتصالات، دارای استاندارد جهانی در مصرف انرژی، با دوام در شرایط نامناسب محیطی، دارای استاندارد و ضوابط ضد آتش سوزی.

معایب سازه های lsf:

از نظر ابعاد دهانه محدود است. تعداد طبقاتی که ساخته می شود به صورت محدود است. به نیروهای زبده و کارآزموده نیاز است. ساخت قطعات فلزی گالوانیزه در کارخانه هزینه زیادی دارد.

شرکت پناه گستران طاها در زمینه طراحی ویلای پیش ساخته، سازه های lsf، سازه های سبک و بازسازی ساختمان های قدیمی فعالیت می کند. این شرکت توسط متخصصین مجرب و کارآزموده و طراحان زبده اقدام به تولید این سازه ها می نماید.هدف ما جلب رضایت مشتری است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *